نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

زیباترین زن سیاست مدار جهان - نخست وزیر اوکراین

 

خانم یولیا تیموشنکو از اون خانوم های دوست داشتنی و یاغی هست که به زحمت زیادی به جایگاه فعلیش رسیده. یولیا که به ژاندارک اوکراین مشهور هست مدت های زیادی مورد تاخت و تاز های سیاسی قرار گرفته و به قول خودش از زمانی که سعی کرده تحصیل کنه به دلیل زن بودنش مورد تمسخر قرار گرفته. یکی نبوده اون موقع بگه مارگارت تاچر پس مرد بوده؟ Pix2Pix2Pix.blogspot.com زیباترین زن سیاست مدار جهان - نخست وزیر اوکراین Pic.Farsinegar.com  

 

بقیه مطالب و عکس ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

یوزارسیف( مصطفی زمانی)

مصطفی زمانی (یوزارسیف)

نام : مصطفی
نام خانوادگی : زمانی
اصلیت : شمالی
تابعیت : ایران
اولین نقش : حضرت یوسف
تحصیلات : کارشناس مدیریت صنعتی
محل زندگی : تهران
پیش از این از رویارویی با خبر نگاران احساس خوبی نداشته از عنوان کردن حرفهای تکراری بیزار است اعتماد به نفس زیادی دارد میدانست نقش حضرت یوسف سرو صدای زیادی میکند آدم محتاطی است 99 درصد از آشنایان او را نسبت به مطبوعات دچار دلهره کرده اند از بچگی عاشق بازیگری بوده وقتی وارد دانشگاه شد به بازیگری در تاتر پرداخت معتقد است فضای رشد پیشرفت برای جوانان و نوجوانان علاقه مند در شهرستانها کم و محدود است میان بازیگران مرد محمدرضا فروتن را خیلی دوست دارد به نظر او هدیه تهرانی هنرپیشه تاثیرگذاری است بازی فروتن و تهرانی را در قرمز خیلی دوست دارد  از طریق دوستش متوجه شد برای سریال یوسف دنبال بازیگر هستند ابتدا هیچ شانی برای خود قائل نبوده روز اول تست هول شده و دیالوگهایش را فراموش کرده  پیش از تست دوم کتاب یوسف در آینه تاریخ را خواند بعد از تست دوم قراردادی 6 ماهه امضا کرد . برای ایفای بهتر نقش به کلاسهای بازیگری سوارکاری و بدنسازی رفت به خاطر فشارهای حاکم بر فضای کار 2 بار انصراف داده .معتقد است سلحشور پای او ایستاد .خود را مدیون صداقت و اعتماد سلحشور میداند .اولین پلان را 8 بهمن 1383 بازی کرد .بازیگر نقش نوجوانی یوسف پسرعمه زمانی است .کتایون ریاحی را بهترین انتخاب برای نقش زلیخا میداند .هیچکس بدون گریم او را نمیشناسد .در باشگاه بدنسازی با محمدرضا فروتن آشنا شد .آرزوی بازی با مرحوم خسرو شکیبایی را داشت .بسیار احساساتی است . بازیگری را دوست دارد .امیدوار است بازی در نقش یوسف ویترین خوبی برای او باشد اجازه بازی در کلاه پهلوی را نداشت .هنوز ازدواج نکرده و مجرد است .طبق قرارداد تا پایان سریال حق بازی در هیچ فیلمی را ندارد معتقد است محمدرضا گلزار حقش بوده که دارای چنین جایگاهی در سینما شده . پارسا پیروزفر را هنرپیشه ای باسواد میداند . از نظر او حامد بهداد دوست داشتنی و عجیب است . علی دایی را سمبل اراده میداند .

بیقه مطالب و عکس ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

سال نو مبارک!!!

عیدتون مبارک!!!

با آرزوی
12
ماه شادی،
52
هفته پیروزی،
365
روز سلامتی،
8760
ساعت عشق،
525600
دقیقه برکت،
3153000
ثانیه دوستی.سال نو مبارک باد
ایمدوارم در دید و بازدیدهای نوروزی دوستان جدیدی پیدا کرده باشین و با دوستان قدیمی هم بیشتر و بیشتر نزدیک شده باشین

امیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدوارم که در سال جدید بتونین به اون کسی که تو ذهنتون واسه ازدواج در نظر گرفتین برسین البته این بیشتر بستگی به خودتون داره که اون به خودتون جذب کنین یا اونو از خوتون برونین!!!!!!!

اگه فیلم راز و کتاب قانون جذب و ... رو بخونید به شما کمک خواهد کرد