نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

مشکلات ناشی از تاتو کردن

عفونت

علت گزارش شده برای این مشکل استرلیزه نامناسب و نادرست وسایل تاتو کردن و استفاده از رنگ های آلوده می باشد. تاتوکارها برای این کار یا کم تعلیم دیده اند و یا اصلا تعلیم ندیده اند و اغلب نمی دانند که چطور وسایل خود را بهداشتی نگه دارند تا از انتقال بیماری های خونی مانند هپاتیت یا حتی ایدز جلوگیری کنند.
اگر چه تعدادی از رنگ های اضافه شده به تاتو برای استفاده در لوازم آرایشی تایید شده اند اما هیچیک برای تزریق در پوست مورد تایید قرار نگرفته اند. استفاده از رنگ های تایید شده در تاتو، خطوط را منقطع می کند. بعضی از این رنگها، رنگ صنعتی هستند که فقط بعنوان جوهر پرینتر و یا رنگ نقاشی اتومبیل مناسبند.
تاتو مانند یک زخم باز است که یا باید آن را پوشاند و پانسمان کرد و یا با استفاده از کرمهای آنتی بیوتیک از آن مراقبت کرد تا عفونی نشود و هنگام رفتن زیر تابش آفتاب از کرمهای ضد آفتاب استفاده کرد. توصیه می شود همه پس از انجام تاتو حتما از قرار گرفتن زیر تابش مستقیم آفتاب اجتناب نمایید. و از کرمهای ضدآفتاب با حداقل SPF30 بر روی تاتو استفاده کنید. تاتو به عنوان راهی برای انتقال بیماری عفونی مانند هپاتیت B ، سیفلیس، جذام، سل، سرطان پوست، psoriasis ، سندروم شوک سمی و یا حتی تغییرات رفتاری شناخته شده است.

خطر زخمهای ناشی از عفونت

برداشتن و پاک کردن اثر تاتو یک کار پرزحمت و پررنج است که معمولا با چند راه درمانی و هزینه های قابل توجه ای همراه است. پاک کردن  

 

برای مطالعه ادامه مقاله به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

با خسیسی همسرمان چه کنیم ؟

همه ما می دانیم که خساست امری ذاتی است نه اکتسابی . پول و درآمد برای این افراد تمام زندگی است . آنها محبت را با پول می سنجند و حتی هدیه ای که می خرند بر کیفیت و نوع آن توجه ای ندارند . در منزل این افراد تصمیم گیری برای خرید هر وسیله ساده ای باید بااجازه آنان باشد و برای صدور این مجوز نیز باید دلایل قانع کننده ای ذکر شود ترس از بروز واکنشی نامطلوب از سوی آنان بر همه رفتارها و روابط زندگی سایه می اندازد و آزادی عمل را ازهمه افراد خانواده سلب می کند . این افراد در برآوردن نیازهای فردی خود نیز امساک و خساست به خرج می دهند تا حدی که سلامتی آنها هم ممکن است به خطر بیفتد .
از این روست که امروزه زنان خانه دار که البته تعداد آنها روز به روز در حال کاهش است از اینکه باید برای دریافت هزینه های شخصی و تامین مخارج زندگی به دستان همسر خود نگاه کنند ، بیشتر از نسل گذشته عذاب می کشند و شاید به همین دلیل است که دختران امروزی قبل از تشکیل زندگی مشترک به فکر یافتن کار و شغلی حتی با حقوق اندک برای خود می افتند . خصوصاً وقتی مردان خانواده افراد سخاوتمندی نباشند و بخواهند بر تمام مخارج زندگی به نوعی

ادامه مطلب ...

با اراده می شه هر کاری کرد! 70 کیلو کاهش وزن!! زن روسی

با اراده می شه هر کاری کرد! 70 کیلو کاهش وزن!! زن روسی


اسوتلانا نام یک زن روسی با اراده ای است که توانست در عرض یک و نیم سال ۷۰ کیلوگرم از وزن خود کاهش دهد.

با اراده می شه هر کاری کرد! 70 کیلو کاهش وزن!! 
به ادامه مطلب برین و ببینین کخ این زن چطوری خودشو لاغر کرد خیلی جالبه
ادامه مطلب ...