نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

مرتب کردن موی بلند با قیچی

مرتب کردن موی بلند با قیچی  

بیشتر اوقات خیلی از خانم به آرایشگاه ها مراجعه می کنند نه بخاطر این که موهایشان را کوتاه کنند بلکه بخاطر این که می خواهند به بلندی موهایشان فرم و شکل تازه ای بدهند . اکثر خانم ها اگر اغراق نکرده باشم نگویم 99% می توانم بگویم که 95% آنها قریب به اتفاق معتقدند که آرایشگرها در همه جای دنیا مثل هم هستند و یک سانتیمتر را شش سانتیمتر می فهمند!!! راستش را بخواهید من خودم هم با این نظر موافق هستم زیرا بارها برایم این اتفاق افتاده است و هر بار از آرایشگاه ناراحت بیرون آمده ام. اگر کسی برای کوتاهی موهایش 3 سانتیمتر را در نظر بگیرد ، من 5/2 سانتیمتر موهایش را کوتاه می کنم. و این مورد چیزی است که رضایت اکثر مشتری ها را جلب می کند. به همین خاطر به همه ی خانم های آرایشگر یا هنر جوهای آرایشگری توصیه می کنم که هر وقت با قیچی بالای سر مشتری بودید در دل به خودتان بگویید :" ایشان نیز به اندازه ی من موهایشان را دوست دارند و شاید خیلی بیشتر " پس در کوتاه کردن قد موها بسیار دقت کنید .
در زیر نحوه ی مرتب کردن یک موی بلند را مرحله به مرحله توضیح می دهم : مو را مرطوب کرده و هر لایه را در جهت خواب خودش به آرامی شانه و به طرف پایین صاف و مرتب کنید.

ادامه مطلب ...

چرا مردها زن ها را دوست دارند ؟

چون همیشه احساس می کنند جوانند ، حتی وقتی پیر می شوند .
ـ چون هر وقت کودکی را می بینند لبخند می زنند .
ـ چون در همسرداری به گونه ای رفتار می کنند که ذهن هیچ غریبه ای به آن راه ندارد .
ـ چون همه ی توان خود را برای داشتن خانه ای زیبا و تمیز به کار می گیرند و هرگز برای کاری که انجام می دهند توقع تشکر ندارند .
ـ چون هر آنچه که در زندگی خصوصی افراد مشهور اتفاق می افتد را جدی می گیرند .
ـ چون سراغ مسائل غیراخلاقی نمی روند .
ـ چون نسبت به زجری که برای زیباتر شدن تحمل می کنند شکایتی نمی کنند . حتی هنگام استفاده از وسایل خطرناک در سالن های ورزشی

ادامه مطلب ...

ده عادت مردانه و عصبانیت زن ها

دکتر باربارادی آنجلیس در کتاب خود رازهایی درباره زنان بیان می کند که ده عادت ارتباطی مردها را عصبی می کند و اینگونه آغاز می کند که:این ده عادت ارتباطی را که زن ها همیشه از آن شکایت دارند در زیر لیست کرده ام.این لیست را براساس تحقیقات و مصاحبه هایم با زوج ها، مقاله های تحقیقاتی که دریافت کرده ام و صحبت های هزاران زن که در سمینارهای مختلفم شرکت کرده و داستان هایی از زندگی خود را با من در میان گذاشته اند، ترتیب داده ام.
خانم های عزیز:مطالعه این مقاله برای خود شما نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.شاید در رابطه با ازدواج خود احساس خوشبختی چندانی نمی کنید یا مأیوس و سرخورده شده اید اما نمی دانید که چرا. شاید هنگامی که نامزد/همسرتان نیز ازشما می پرسد که چه چیزی آزارتان می دهد نتوانید به درستی به او توضیح دهید که به راستی از چه چیزی ناراحت یا نگران هستید. اطلاعات ارائه شده طی صفحات آتی به شما کمک خواهد کرد موارد و نواحی مشکل ساز رابطه خود را دقیقاً مشخص کنید و درباره ی آن ها با نامزد/همسرتان صحبت کنید تا بتوانید کمتر به نزاع بپردازید و بیشتر عشق بورزید.
مردان عزیز:اطلاعات ارائه شده در این مقاله برایتان گرانبها خواهند بود.موجب خواهد شد از دعوا، تنش، بداخلاقی و ترش رویی، مخالفت و نق زدن های بسیار جلوگیری کنید و حرکات و رفتارهایی از خود را که به طرزی ناخودآگاه موجب تولید تنش در رابطه تان شده است و احساسات بدی را در نامزد/همسرتان تولید می کند، شناسایی کنید. 

برای مطالعه ادامه جذاب وتاثیر گذار مقاله به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

ادامه مطلب ...