نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

مشکل 40درصد مردان نابارور

مشکل 40درصد مردان نابارور 

واریکوسل را چقدر می شناسید؟

واریکوسل بزرگ شدن وریدهای درون کیسه بیضه است.واریکوسل شبیه به وریدهای واریسی است که در پا ممکن است بروز کنند.حدود یک ششم مردان واریکوسل دارند. در مردانی که دچار ناباروری هستند، این رقم بالاتر است و به 40درصد می رسد.
واریکوسل شایعترن علت کاهش اسپرم و کاهش کیفیت آن است، گرچه همه واریکوسل ها بر تولید اسپرم اثر نمی گذارند.اغلب واریکوسل ها در طول زمان ایجاد می شوند. خوشبختانه اغلب واریکوسل ها به آسانی تشخیص داده می شوند و اگر علامت دار شده باشند، می توان آنها را با جراحی ترمیم کرد.

علایم و نشانه های بیماری

واریکوسل،اغلب علامتی ایجاد نمی کند. ندرتاً واریکوسل درد ایجاد می کند که ممکن است در طول روز به علت فعالیت های جسمی بدتر شود و به طور شاخص با خوابیدن به پشت تخفیف می یابد.در طول زمان ممکن است واریکوسل ها بزرگ تر وچشم گیرتر شوند.

واریکوسل از کجا می آید ؟

طناب اسپرماتیک که خون را به بیضه ها می رساند و از آنها خارج می کند، حاوی «وازدفرانس»است که اسپرم تولید شده از بیضه را تخلیه

ادامه مطلب ...

زهرا امیر ابراهیمی دوباره دسته گل به آب داد+ عکس

زهرا امیر ابراهیمی دوباره دسته گل به آب داد+ عکس  

در این تئاتر "زهرا امیرابراهیمی" بازیگر جنجالی سریال نرگس ب، به همراه شبنم طلوعی به ایفای نقش پرداخته و در این موج ضدایرانی مشارکت کرده‌اند.

 
دو تن از بازیگران زن ایرانی با حضور در تئاتری در فرانسه به القای محدودیت زنان در ایران پرداختند.
 
 تلویزیون صدای آمریکا نیز در گزارشی از تئاتر ضد ایرانی اسلامی با عنوان "رویای طاهرگان خاموش" که دو تن از بازیگران سابق سیما در آن حضور داشتند به موج ضدایرانی دامن زد.
 
در این تئاتر "زهرا امیرابراهیمی" بازیگر جنجالی سریال نرگس ، به همراه شبنم طلوعی به ایفای نقش پرداخته و در این موج ضدایرانی مشارکت کرده‌اند.
 
امیرابراهیمی درباره این تئاتر به تلویزیون صدای آمریکا گفت: در شرایط کنونی و با اتفاقات اخیر جوان‌های ایرانی به خصوص متولدین دهه  
ادامه مطلب بهمراه عکس زهرا امیر ابراهیمی
ادامه مطلب ...

دوران بارداری و وظایف مردان

                                               پدر

دوران بارداری، دورانی است که نه تنها برای زنان بلکه برای مردان نیز ویژگی‌های خاص خود را داراست. مردان در طی ۹ ماه بارداری همسرانشان نیاز به آمادگی دارند.به گزارش شبکه ایران، در بعضی نقاط دنیا گروه‌هایی به نام گروه پدران وجود دارند که در آن افرادی که قرار است به زودی پدر شوند ثبت نام میکنند و با مسائل علمی در رابطه با نوع رفتار با همسر، قبل و پس از فارغ شدن و تربیت فرزندان خود آشنا می‌شوند، اما در بیشتر نقاط دنیا، هرگاه پزشک مربوطه جلسه‌ای برای توضیح آمادگی‌های لازم برای فارغ شدن و روزهای پس از آن برای خانم‌ها برگزار میکند، همسر نیز می‌تواند حضور داشته باشد.

• نقش مردان طی دوران بارداری چگونه است؟

آنها لنگرگاه یک کشتی هستند و باید به همسر خود اطمینان و امنیت ببخشند. مردان باید به همسری که تمام توجه‌اش به خود و جنین درون رحمش جلب شده کمک کنند تا ارتباطش را با دنیا اطراف حفظ نماید. احترام گذاشتن، صبر کردن و حضور همیشگی ، بهترین فرصتی است که هر مردی طی دوران بارداری می‌تواند در اختیار همسرش بگذارد.

طی دوران بارداری، زایمان و با ورود نوزاد به خانه، مردان همانند پروانه دور همسرشنان میگردند. شاید تنها چیزی که طی سالهای اخیر تغییر کرده است، مشغول شدن بیش از حد مردان در دنیای کار و بی توجه شدن به تربیت کودک است.

ادامه مطلب ...

دوران عشق های خاکستری

دختر و پسری که تازه ازدواج کرده‏اند، هر اندازه هم که از نظر اجتماعی، فرهنگی و حتی خانوادگی با یکدیگر همسانی داشته باشند، پس از ازدواج، با زوایایی پنهان و ناشناخته از شخصیت و روحیات یکدیگر برخورد خواهند کرد که برای آنها تازگی  دارد. چند ماه اول زندگی مشترک دورانی بسیار حساس و سرنوشت‏ساز در روابط زناشویی به شمار می‏رود.  این دوره اجتناب‏ناپذیر از زندگی را، «دوران خاکستری» می‏نامیم. دورانی که رنگ زندگی مشترک یک دست نیست، ترکیبی از دو رنگ است. درازای دوران خاکستری در همه خانواده‏ها یکسان نیست، آنها که دوران نامزدی طولانی داشته‏اند و امکان شناسایی زوایای پنهان شخصیت یکدیگر را یافته‏اند دوران خاکستری کوتاهتری دارند. خصوصیت مهم این دوران، آشکار شدن ویژگی‏های ناپیدای ضمیر و شخصیت زوج‏های جوان در مواجهه با شرایط جدید زندگی است. آثار این بروز و ظهور، گاه خوشایند و گاه ناخوشایند است. از این رو می‏توان گفت که دوران خاکستری بسیار شگفت‏انگیز است. گاه زن و مرد نسبت به یکدیگر احساس جدید و غریبی پیدا می‏کنند. حتی  چه بسا عشق و علاقه پیش از شروع زندگی مشترک جای خود را به نوعی دل‏زدگی و بی‏علاقگی بدهد.  حتی در مواردی، جوانه‏های نفرت و اندوه و انزوا سراسر روح یکی از دو طرف را فرا می‏گیرد. معمولاً زنان بیش از مردان دچار چنین حالاتی می‏شوند. دختران جوان دست به گریبان وسوسه پشیمان و حرمان می‏شوند و این حس تخریب کننده و پیش رونده سراسر روح  سرگردان و ذهن مبهوت آنان را فرا  می‏گیرد. نشانه‏های بروز چنین حالتی فراوان و گونه گون است؛ کج خلقی، بی‏حوصلگی، بهانه‏جویی، کناره‏گیری و بی‏رغبتی نسبت به همسر و بویژه واکنش سرد و منفی و حتی عصبانیت و پرخاشگری در برابر تلاش‏هایی که طرف مقابل برای تغییر فضا انجام می‏دهد از نشانه‏های متداول بروز این حالت است. 

ادامه مطلب رو هم نگاهی بندازین

ادامه مطلب ...

چگونه زندگی شاد داشته باشیم ؟

اگر بسیاری از مردم زندگی شادی ندارد و در زندگی شادی واقعی را تجربه نمی کنند تنها از آنروست که نیاموخته اند چگونه می بایست به شادی برسند !
شاد زیستن نیاز به آموزش دارد و برخلاف بسیاری که معتقد شاد بودن پیچیده یا غیر ممکن است ، اتفاقاً شاد زیستن امری ست آسان و ممکن که تنها نیازمند خواستن است . اگر شادی به زندگی شما نمی آیند تنها از آن روست که واقعاً نخواسته اید خانواده و فضایی شاد داشته باشید . برای شادی و شاد زیستن باید تلاش کنید و در این مقاله می آموزید که چگونه این کار را انجام دهید .
همانگونه که گفته شد باید بخواهید که شاد باشید و برای خواستن باید دلایل کافی داشته باشید . تا ندانید چرا ، هرگز به سراغ چگونه ها نمی روید اما اگر فقط یکبار از خود دلیل چیزی را بپرسید و از خود بپرسید چرا ، ناخودآگاه به دنبال چگونه و راه حل ها می گردید .
بیائید یک زندگی شاد را در نظر بگیریم . قطعاً افراد و خانواده هایی را در اطراف خود می شناسید که شاد باشند و شاید بارها حسرت زندگی آنها را خورده باشید .
آیا تا به حال دیده اید که از هیجان آنها کم شود ؟
آیا تا به حال دیده اید که مدام به موسیقی های غمگین گوش دهند ؟
آیا تا به حال دیده اید که در طول روز افسرده و بی حوصله باشند ؟
آیا تا به حال شده است که به آنها پیشنهاد جذابی دهید اما استقبال نکنند ؟
آیا فرد و خانواده واقعاً شادی را می شناسید که از مسائل مالی رنج ببرند ؟
منظور از شادی خنده های عصبی و صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشتن نیست . شادی فرآیندی است کاملاً مشخص ، که در نهایت اعتدال است . در یک زندگی شاد نه افراطی هست و نه تفریط . شاید فکر کنید در یک خانواده شاد بیست و چهار ساعته اعضای آن قهقهه می زنند اما اینطور نیست .

ادامه مطلب ...