نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

love

عروسک

 

به شهر عشق نمیرم بی تو هرگز ، نشم عاشق نمیرم بی تو هرگز غروب بی کسی ها مونسم شد ، ببین بی تو چه پیرم ، بی تو هرگز نیای روزی که رو لب باشه آهی نه عشق باشه ، نه از من یک نگاهی نیای روزی ببینی از غم تو ، نمونده بر سرم موی سیاهی میدونم که تو عاشق پرستی ، به رو من چرا درها رو بستی نمیگیری سراغی از دل من ، چرا کوه امیدمو شکستی نه یک لبخند ، نه حرفی تازه دارم ، تو رفتی جز خدا ، چیزی ندارم نیاد روزی ببینم بیقرارم ، به آهی پر ز غم عزم دیارم

 

گویند لحظه ایست روییدن عشق آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد

 

گفتمش آغاز درد عشق چیست؟ گفت آغازش سراسر بندگیست گفتمش پایان آن را هم بگو گفت پایانش همه شرمندگیست گفتمش درماندردم را بگو گفت درمانی ندارد، بی دواست گفتمش یک اندکی تسکین آن گفت تسکینش همه سوز و فناست

دوستت دارم

                            گاهی آرزو می کنم...     

 

               

 

کاش لبخندهایت آنقدر زیبا نبودند که امروز آرزوی

 

         دیدن یک لحظه

 

فقط یک لحظه از لبخندهای عاشقانه ات را داشته

 

                     باشم!

 

کاش چشمان معصومت به چشمانم خیره نمی شد

 

                    تا امروز

 

چشمان من به یاد آن لحظه بهانه گیرند و اشک

 

                    بریزند!

 

کاش حرف های دلم را بهت نگفته بودم تا امروز با

 

                        خود نگویم

 

" آخه او که میدونست چقدر دوستش دارم!!!!"

 کاش هرگز نمی دیدمت تا امروز غم ندیدنت را

بخورم!!!  

ازدواج به سبک بنگاهی!؟ازدواج‌های سنتی دستخوش موج مدرنیته

وقتی عزیزجان تعریف می‌کند که خواستگارهایش را نشانش نمی‌دادند تا مبادا چشم و گوشش باز شود، وقتی از طلعت خانم همسایه می‌گوید که پسران و دختران دم بخت را به هم می‌رساند و از این راه امرار معاش می‌کرد و شرح می‌دهد آقا جان (شوهرش)‌ را تا لحظه عقد ندیده بود و وقتی اولین بار در لباس سفید عروسی کنار مرد تنومندی که 15 سال از او بزرگ‌تر بود، نشست، نزدیک بود از ترس زهره ترک شود.

نوه‌ها می‌خندند، انگار همه این خاطرات به افسانه‌ای تبدیل شده که با چاشنی شوخی و طنز همراه می‌شود، اما همین 50 سال پیش، خیلی‌ها با این شیوه‌های سنتی سر و سامان گرفته‌اند.

براساس آمارهای رسمی سالانه 2 میلیون نفر به‌جمعیت مجرد کشور اضافه می‌شود. طبق اطلاعات و آمار شورای فرهنگی اجتماعی زنان، بیش از 16 میلیون جوان مجرد در ایران در سن ازدواج قرار دارند.

در کنار این افزایش جمعیت، تغییر شرایط اجتماعی و فرهنگی و استفاده از ابزارهای مختلف ارتباطی نه‌تنها مفهوم ازدواج را تغییر داده، بلکه شیوه‌های گزینش همسر را نیز متحول کرده است.  

هرچه فضای فرهنگی و اجتماعی جامعه‌ای با سرعت بیشتری متحول شود، شکل و شیوه ازدواج و روش‌های انتخاب همسر هم تغییرات بیشتری به خود می‌بیند.

ازدواج جوانان ایرانی، سنتی یا مدرن

سازمان ملی جوانان در نظرسنجی مفصلی از جوانان به این نتیجه رسیده که هر چند شیوه‌های انتخاب همسر از تنوع  

برای مطالعه مقاله- به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

حالا ما رو می ذاری و می ری سفر؟؟؟


 نگات قشنگه ولیکن یه کم عجیب و مبهمه


         من از کجا شروع کنم دوست دارم یه عالمه


من و گذاشتی و بازم یه بار دیگه رفتی سفر


           نمی دونم شاید سفر برای دردات مرهمه 

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

ابتذال در فستیوال تورهای نوروزی+ عکس های فستیوال

عکس های ابتذال گونه!!! در فستیوال تور های نوروزی در تهران 

 

حتماْ به ادامه مطلب بروید و ادامه عکس ها رو ببینید

ادامه مطلب ...