نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

love

عروسک

 

به شهر عشق نمیرم بی تو هرگز ، نشم عاشق نمیرم بی تو هرگز غروب بی کسی ها مونسم شد ، ببین بی تو چه پیرم ، بی تو هرگز نیای روزی که رو لب باشه آهی نه عشق باشه ، نه از من یک نگاهی نیای روزی ببینی از غم تو ، نمونده بر سرم موی سیاهی میدونم که تو عاشق پرستی ، به رو من چرا درها رو بستی نمیگیری سراغی از دل من ، چرا کوه امیدمو شکستی نه یک لبخند ، نه حرفی تازه دارم ، تو رفتی جز خدا ، چیزی ندارم نیاد روزی ببینم بیقرارم ، به آهی پر ز غم عزم دیارم

 

گویند لحظه ایست روییدن عشق آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد

 

گفتمش آغاز درد عشق چیست؟ گفت آغازش سراسر بندگیست گفتمش پایان آن را هم بگو گفت پایانش همه شرمندگیست گفتمش درماندردم را بگو گفت درمانی ندارد، بی دواست گفتمش یک اندکی تسکین آن گفت تسکینش همه سوز و فناست

نظرات 3 + ارسال نظر
فرد باکس شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 22:13 http://fardbox.com

سلام دوست عزیز. وبلاگ خوبی داری. امیدوارم که همیشه موفق باشی . اگه میخوای آمار وبلاگت زیاد شه بیا به سایت ما
و لینک وبلاگت رو ثبت کن، اینجوری وبلاگت بین صدها وبلاگ دیگه به نمایش در میاد، برای ثبت وبلاگت میتونی به این آدرس بری:
http://fardbox.com/
با هر بازدید کننده ای که وارد سایت/ وبلاگ شما میشود لینک شما به اول لیست انتقال پیدا میکند
بطور مثال اگر بازدید کننده سایت / وبلاگ شما در روز 1000 بازدید باشد- سایت یا وبلاگ شما 1000 بار به اول لیست می آید.
عدالت در این سیستم کاملا رعایت شده است، با ثبت هر لینک یک کد اختصاصی برای لینک ثبت شده تولید میشود
پس از قرار دادن کد در وب سایت یا وبلاگ خود با اولین کلیک لینک شما بصورت خودکار فعال میشود، درصورت حذف لینک باکس، لینک شما بصورت خودکار غیر فعال میشود.

ali mahrooz شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 22:57 http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

ali mahrooz یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 00:00 http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی قشنگ و جالبی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مورد فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد