نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

آیین مادر شوهر داری

این بحث برای خانم‌های جوان خیلی داغ است. وقتی به تالارهای گفتگوی خانوادگی سر می‌زنید ، علاقه‌مندان زیادی را در آنجا می‌بینید. وقتی پای صحبت خانم‌ها می‌نشینید هم حرف‌های زیادی هست که مورد مشورت قرار می‌گیرد، اما مردم‌داری، شوهرداری، همسایه‌داری، خانواده‌داری و همین‌طور مادرشوهرداری هم فوت و فنی دارد که باید آن را بیاموزید. اگر شما با همه افراد روابط خوبی برقرار می‌کنید و هنر ارتباط برقرار کردن را دارید، بعید نیست که روابط خوبی نیز با مادر همسرتان داشته باشید زیرا ارتباط یک مهارت اجتماعی است. اما پیش از هر چیز خوب است مادرشوهر را بشناسید.

 

مادرشوهر یک مادر است

مادر بودن با دلسوز بودن و مهربان بودن توام است. نرگس یک مادرشوهر 52 ساله است. او می‌گوید: ما هم زن هستیم و می‌دانیم عروس چه توقعاتی دارد، اما نمی‌توانیم راحت پا روی دل خود بگذاریم. اگر تازه‌عروس‌ها مادر شدن را تجربه کرده بودند، ما را بهتر درک می‌کردند. آدم دلش برای بچه‌اش که یک عمر بزرگش کرده تنگ می‌شود. از بی‌تجربگی عروس نگران می‌شود که مبادا زندگی‌شان سخت بگذرد. از تازه کاری داماد نگران می‌شود که مبادا در زندگی کم و کسری داشته باشد. اگر می‌بینید مادرشوهری زیاد سراغ عروس و داماد را می‌گیرد از بدجنسی نیست کمی مربوط به کنجکاوی‌های زنانه است و بسیاری به خاطر دلنگرانی‌های مادرانه. 

مادرشوهر دل نازک است

یکی از مشاوران خانواده می گوید:‌ مادرشوهر همیشه آن شخصیت با صلابت و قدرتمندی نیست که شما در تلویزیون دیده‌اید. خیلی از مادرشوهر‌ها از نسل قبلی و خانواده سنتی

ادامه مطلب ...

کی با کی ازدواج کنه ؟کدام شخصیت‌ها به درد هم می‌خورند؟

ازدواج از مهم ترین انتخاب ها در زندگی هر فرد است . انتخابی که نیاز به شناخت و آشنایی طرفین در آن ضرورت دارد و هر یک از دختر و پسر باید در دامنه ای از زیر بناهای اعتقادی ، اخلاقی، خانوادگی ، فکری و شخصیتی دارای همسانی و هماهنگی با یکدیگر باشند . درست است که وجود برخی از تفاوت ها هم می تواند به رشد افراد و جذابیت ارتباطی بیافزاید اما روان شناسان امروزه معتقدند که شباهت ها خیلی بیش از تفاوت ها در موفقیت امیز بودن یک ازدواج موثر است . لذا لازم است تا وجوه مشترک خود را در حیطه های بالا بررسی نمایید. چه اینکه اگر افراد در بعد اعتقادی از فاصله و اختلاف زیادی برخوردار باشند می تواند این ازدواج را با خطر مواجه سازد . یکی از حیطه های مهم مورد بررسی در ازدواج پس از زیر بنای اعتقادی ، می تواند شخصیت افراد باشد . می‌گویند اگر دنبال همسر ایده‌آل‌تان می‌گردید، راهش این است که اول، شخصیت خودتان را بشناسید و بعد براساس شخصیت خودتان، دنبال شخصیتی بگردید که با شما سازگار باشد. اگر شما هم این تئوری را قبول دارید، با ما همراه شوید...

ماجراجویان با ماجراجویان ازدواج کنند

افراد ماجراجو عاشق ریسک کردن هستند. اگر چنین شخصیتی داشته باشید، احتمالا بسیار کنجکاو، خلاق و پرانرژی هستید و معمولا فرد خودانگیخته‌ای هستید. علایق فراوان

ادامه مطلب ...

عکس‌های مراسم ازدواج دختر بیل و هیلاری کلینتون!

گفته می‌شود حدود 5میلیون دلار خرج این مراسم شده است و نکته جالب ...


سرانجام چلسی کلینتون، دختر بیل و هیلاری کلینتون روز گذشته ازدواج کرد.

 

برای مشاهده بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

برلوسکونی و باز هم بحران روابط نامشروع؛ این بار دختران محافظ

نخست‌وزیر ایتالیا بار دیگر در آستانه کسب رأی اعتمادی که برای احیای دولت وی بسیار حیاتی است، با اتهامات جدید فساد اخلاقی جدیدی روبرو شد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، "سیلویو برلوسکونی " روز گذشته در آستانه کسب رأی اعتماد که برای احیای دولت وی لازم و حیاتی است با اتهامات جدید فساد اخلاقی روبرو شد.


بر اساس این گزارش، "ماریا ترزا "، 38 ساله که برای یک شرکت "گارد محافظ " کار می‌کند به همراه دو دختر دیگر به داشتن رابطه نامشروع با نخست‌وزیر 73 ساله ایتالیا در حین یک میهمانی در اقامتگاه برولوسکونی در رم در سپتامبر 2008 اعتراف کرد.


اظهارات ترزا در روزنامه "لاریپابلیکا " به چاپ رسید که در آن نوشته شده بود که وی به همراه دو دختر دیگر از رم با برلوسکونی رابطه نامشروع داشتند و در آن مهمانی حدود 15 دختر حضور داشت.


در روزنامه لاریپابلیکا همچنان آمده بود که ترزا صبح روز بعد پس از اتمام مهمانی، جواهری گرانقیمت از برلوسکونی دریافت کرد.
یکی از زنانی که در این مهمانی حضور یافته بود اعلام کرد که حدود 830 دلار برای حضور در این مهمانی از یک مرد تاجر از شهر جنوبی "باری " ایتالیا دریافت کرده بود.


اتهامات زیادی مبنی بر فساد اخلاقی علیه برلوسکونی مطرح است و مردم ایتالیا دیگر وی را به عنوان نخست‌وزیر کشورشان قبول ندارند.
افشای رسوایی‌های اخلاقی برلوسکونی پس از آن صورت گرفت که همسر وی چندی پیش پس از حدود 20 سال زندگی با برلوسکونی اعلام کرد که قصد دارد از وی جدا شود.


آنچه بیش از همه در میان این رسوایی‌های اخلاقی به چشم می‌خورد همنشینی و رابطه زننده برلوسکونی 72 ساله‌ با دختران و زنان جوانی است که اکثرا حتی یک سوم سن او را ندارند.


وی پس از ادامه ارتباط‌های نامشروع خود با چندین زن و دختر که عمدتا هنرپیشه یا مانکن بودند، این افراد را به پست‌ها و مقام‌های سیاسی ایتالیا رساند و بدین ترتیب توجه رسانه‌ها را بیش از پیش به خود معطوف کرد