نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

نیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلوفران

خواستگاری - ازدواج - شناخت زنان و مردان -بچه دار شدن و در ژیچ وخم زندگی زناشویی و محصولات بهداشتی مختص خانم ها و آقایون

ازدواج پر سر و صدای مهناز افشار +عکس

در جشن حافظ خبری از زبان مجری بیان شد که مثل بمب صدا کرد؛ ازدواج مهناز افشار با فرزند معاون مطبوعاتی دوران احمدی نژاد.
ازدواج پر سر و صدای مهناز افشار
این خبر پیشتر در محافل خصوصی پیچیده بود اما در جشن دنیای تصویر رسمیت یافت. در این میان آن چه پیش از اصل خبر مهم است واکنش رسانه ها و کاربران به آن است بویژه وقتی پای سید محمد خاتمی هم به میان آمده.ازدواج پر سر و صدای مهناز افشار
انتقاد یک سایت اصلاح طلب
درمیان واکنش های مختلف درباره ازدواج افشار و رامین،سایت اصلاح طلب انتخاب از جاری شدن عقد آن ها توسط سید محمد خاتمی انتقاد کرد و با فهرست نشریاتی که در دوران محمدعلی رامین در معاونت مطبوعاتی دولت نهم توقیف شده اند، این گونه نوشت:
مراسم عقد فرزند محمدعلی رامین (معاون مطبوعاتی دولت اول محمود احمدی نژاد) با مهناز افشار بازیگر سینما ، آنهم با خطبه خوانی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی، موجی از حیرت و شگفتی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است.در شرایطی که محمدعلی رامین ، به عنوان یکی از افراطی ترین افراد دولت احمدی نژاد و مخالف تمام عیار آزادی رسانه ها - آنهم به اذعان خود - مشهور بود ، و هم اینک نیز، تعدادی از چهره های مطبوعاتی با شکایت وی در زندان هستند ، سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق ایران 

 
، صیغه ی عقد سوم فرزند وی و یک بازیگر را خوانده است.این درحالیست که شنیده های خبرنگار ما حکایت از آن دارد که شخص محمدعلی رامین، پدر داماد نیز در این مراسم ، در کنار سید محمد خاتمی حضور داشت!این اتفاق ، سئوالات متعددی از جناب آقای خاتمی را به ذهن می آورد که حقیقتاً چنین کاری، نشانه ی چیست؟ آیا اگر فردا ، امثال بقایی و مشایی نیز خواستار آن شدند که ایشان ، صیغه ی عقد نزدیکانشان را بخواند ، پاسخ جناب خاتمی مثبت خواهد بود؟! رامین ، فردی تندخو و تندرو که بی شک ، تندترین اظهارات زیانبار علیه جریان های مخالف احمدی نژاد را به زبان آورده ، چگونه چنین مجوزی می یابد؟!حضرت آقای خاتمی! پس از محمدعلی رامین ، نوبت به چه فرد یا افرادی است؟ چرا ایشان توجه نمی کنند که برخی افراد ، قصد دارند با تغییر یکباره ی رویکرد خود ، از وجهه ایشان استفاده کنند؟
انتقاد روزنامه جمهوری اسلامیازدواج پر سر و صدای مهناز افشار
روزنامه جمهوری اسلامی هم در این باره نوشت: محمد امین رامین، همسر مهناز افشار، پسر محمدعلی رامین معاون اسبق مطبوعاتی وزارت ارشاد است که به ضدیت با اصلاح‌طلبان و حمایت افراطی از احمدی‌نژاد معروف است.
نتقاد دو رسانه از برخی واکنش ها
در این میان نظرات منتشر شده در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف، از سوی برخی رسانه مثل هفت صبح تعرض به حریم خصوصی عنوان شده. تابناک اما با مقایسه واکنش ها به رفتار «ش . ن» (خواننده ضد اسلامی) این گونه تحلیلش را رسانه ای کرد:
آنچه عجیب بود، حمله به مهناز افشار به دلیل این ازدواج بود و ظاهراً حرکت فردی مهناز افشار اقدام غیرقابل هضم بود و حتی حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی، رئیس‌جمهور اسبق که خطبه عقد این دو را خوانده نیز از گزند این حملات در امان نماند و این حملات نیز تا کنون متوقف نشده است. نکته جالب اینکه بخش وسیعی از آنهایی که این حملات را متوجه مهناز افشار می‌کردند، همان اشخاصی بودند که از اقدام «ش. ن» حمایت می‌کردند!با این اوصاف، تناقض عجیب در تفسیر آزادی فردی به وجود آمده و ظاهراً او به همراه گروهش، حق دارد ‌روی صحنه و در ملأ عام برهنه شود، ولی مهناز افشار حق ندارد درباره آینده فردی‌اش تصمیم‌گیری کند و باید برای چنین انتخاب شخصی از جماعتی اجازه می‌گرفت؛ هرچند آنچه «ش. ن» انجام داد، بر خلاف آنچه درباره مهناز افشار رخ داده، رفتار شخصی نبوده و کاملاً جنبه اجتماعی داشته است.در لوای این مقایسه، شاید بتوان به قضاوت درباره همین تناقض عجیب پرداخت و به این پرسش پاسخ داد، چرا وقتی با کاری موافق هستیم ولو آنکه توجیه مشروعیت اخلاقی‌اش ناممکن یا دشوار باشد، آن را در راستای آزادی فردی و اجتماعی طبقه بندی می‌کنیم، ولی وقتی با عملی موافق نیستیم، ولو آنکه کاملاً مشروع و فردی باشد، به خود اجازه تجاوز به حقوق فردی و تحقیر و توهین به آن فرد را می‌دهیم؟ آیا همه ما در حال تفسیر به مطلوب اخلاق به سود خود در جریان رویدادهای روزمره نیستیم؟»
بازار داغ اخبار حاشیه ای
در میانه این بحث کافه سینما به نقل از تیک خبری فوق حاشیه ای و به سبک مجلات زرد منتشر کرد:«مهناز افشار پیش از ازدواج با فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی احمدی نژاد شرط کرده بود که او همسر دیگر خود را طلاق دهد.فرزند رامین پس از انجام این شرط، رضایت مهناز افشار برای ازدواج با او را گرفت. به گفته این منبع آگاه، این دو که به تازگی ازدواج کرده اند، قرار است در آینده نزدیک برای زندگی به آمریکا سفر کنند.مهناز افشار و رامین پیش از این یکبار با یکدیگر به آمریکا سفر کرده بودند.فرزند رامین متولد 1366 است و مهناز افشار متولد، 1356 است. محمد امین رامین دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است و دوران کودکی را به همراه خانواده اش به علت موقعیت شغلی و درسی پدرش در آلمان زندگی کرده و پس از آن ساکن تهران شده است.»
توضیح کوتاه افشار درباره سن رامین
در پی انتشار خبر ازدواج مهناز افشار با محمدامین رامین، پسر محمدعلی رامین و اینکه متولد سال 1366 و 10 سال کوچکتر از مهناز افشار است، او در گفتگو با سایت پرده سینما در این باره گفت:خبر ازدواج من با آقای رامین صحت دارد. اما با یاسر رامین که هم سن من و متولد 1356 است. خبر ازدواج من با محمدامین رامین (متولد 1366) صحت ندارد. من نمی توانم با مردی که 10 سال از من کوچکتر است زندگی کنم!
افشار این روزها چه می کند؟
مهناز افشار سوای این اخبار حاشیه ای به خاطر پروژه تازه اش سر زبان ها است. او که هفته پیش تندیس بهترین بازیگر جشن حافظ را به خاطر بازی در «برف روی کاج ها» گرفت،در نخستین تجربه بین المللی جلوی دورین کارگردان تاجیک رفته. اصل خبر به نقل از کافه سینما:«ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، به تهیه فیلمی شروع کرده که یکی از نقشهای اصلی آن را، مهناز افشار، هنرپیشه معروف ایرانی، اجرا می‌کند.به نوار گرفتن (فیلمبرداری) این فیلم که عنوان موقتش |آموزگار| است، چندی است که در دره خوش‌منظره ورزاب، در شمال شهر دوشنبه، ادامه‌ دارد. افشار که در بیش از 20 فیلم در ایران ‌بازی کرده، دربارهتجربه تازه اش می گوید:من شاد هستم که با هنرمندان تاجیکستان در فیلمی نقش ‌بازی می‌کنم و از آنها تجربه جدیدی می‌آموزم. سرنوشت قهرمان من به سرنوشت صدها زن در جهان، چه در شرق و چه در غرب مانند است.»




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد